Stel je voor: je sales team voert dagelijks tientallen nieuwe klantgegevens en verkooptransacties in het CRM-systeem in, maar omdat het CRM-systeem niet direct kan communiceren met het boekhoudsysteem moeten ze de gegevens eerst exporteren naar een spreadsheet en vervolgens handmatig importeren in de boekhoudsoftware. Klinkt dat herkenbaar? Veel bedrijven hebben te maken met omslachtige workarounds die zorgen voor frustratie en inefficiëntie.
Als er binnen een bedrijf veel dubbel werk uitgevoerd moet worden, is er altijd wel iemand die een workaround of een quick-fix bedenkt zodat er een werkbare situatie ontstaat. Zo’n workaround is een oppervlakke oplossing, die op den duur vaak voor frustratie, inefficiëntie en fouten zorgt. Software die niet met elkaar communiceert leidt tot extra handelingen, dubbel werk en hogere kosten. Gelukkig is daar nu een oplossing voor: Streamlined Connect!
Met Streamlined Connect werkt jouw software naadloos samen. Je bent verlost van dubbel werk en de fouten die daarmee gepaard gaan. Dit bespaart je personeel enorm veel tijd en ergernis.
En dat allemaal voor een betaalbaar maandbedrag.
Streamlined Connect laat al jouw softwarepakketten met elkaar communiceren. Het fungeert als een centrale hub voor al je software. Door alle pakketten aan te sluiten op Streamlined Connect, werken ze samen zonder dat er handmatige tussenkomst nodig is. Of het nu gaat om je CRM, boekhouding, ERP of rittenregistratie, Streamlined Connect zorgt voor een gestroomlijnde samenwerking.
Een nieuwe medewerker of wijziging wordt eenmalig ingevoerd. Daarna worden de gegevens automatisch gewijzigd.
Ontvangt update en verwerkt salarissen en loonstroken op basis van de nieuwste gegevens.
Verwerkt de nieuwe gegevens en past pensioenbijdragen aan.
Ontvangt wijzigingen voor de juiste dekking van de zorg- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.
Plan zelf snel en gemakkelijk een afspraak in met een van onze consultants