KVK

De Kamer van Koophandel biedt essentiële zakelijke informatie. Door het te koppelen aan je CRM of boekhoudsoftware kun je je klantgegevens verrijken en zakelijke processen optimaliseren.

KVK softwarekoppeling op maat

Stel je voor dat je bedrijf zonder moeite altijd beschikt over de meest actuele bedrijfsgegevens. Hoeveel tijd zou je besparen als je geen handmatige invoer en fouten meer hoeft te corrigeren? Een maatwerk koppeling met de Kamer van Koophandel (KVK) kan dit mogelijk maken door real-time toegang te bieden tot gegevens uit het Handelsregister. Ontdek hoe deze technologie je kan helpen om je administratieve processen te stroomlijnen en te verbeteren.

Wat is KVK?

Iedereen kent de Kamer van Koophandel (KvK) waarschijnlijk wel. Ze bieden informatie en ondersteunen ondernemers. De KVK is het startpunt voor iedere nieuwe onderneming. Daarnaast beschikt deze organisatie over een enorme database met registergegevens. Handelsnamen, adresgegevens, KVK-nummers: in het Handelsregister zit eindeloos veel data die cruciaal kan zijn voor bedrijven. Wil je zeker weten dat je beschikt over de meest actuele, accurate data voor je dagelijkse operaties en besluitvorming? En wil je ook zeker weten dat je kunt vertrouwen op een foutloze gegevensuitwisseling? Dan is een koppeling met het KVK Handelsregister de perfecte oplossing.

Waarom een koppeling met KVK?

Toegang tot het KVK Handelsregister is ontzettend handig voor bedrijven met een CRM-systeem, webshop of boekhoudsysteem. Het werkt nóg fijner als je de gegevens in je eigen omgeving op kunt zoeken of aan kunt vullen. Dit bespaart tijd en vermindert fouten. Hierdoor wordt je administratie efficiënter en betrouwbaarder.

De voordelen van de KvK API

De KVK API is een aansluiting tussen jouw softwareapplicatie(s) en het Handelsregister. Met een API-key krijg je automatisch toegang tot de openbare informatie uit het Handelsregister. 

  • Altijd actuele informatie vanuit de bron van het Handelsregister.

  • Snelle en eenvoudige API techologie waarmee je direct informatie kunt ophalen binnen je eigen CRM, website of financieel pakket. 

  • Gegevens worden automatisch aangevuld (autofill of autocompletion).

  • Je vermijdt er onnodige fouten mee omdat je registergegevens (zoals handelsnaam, adresgegevens of KVK-nummer) niet meer hoeft op te zoeken en over te typen.

  • Makkelijk zakelijke klanten controleren op KVK-nummer, adresgegevens, Standaard Bedrijfsindeling (SBI) en werkzame personen.

Voordelen van maatwerk koppelingen met KVK

Wij adviseren je graag of je een standaard of maatwerk KVK API-koppeling nodig hebt voor een effectieve en foutloze gegevensuitwisseling. Zo wordt het zoeken naar bedrijven in het KVK Handelsregister een fluitje van een cent! Standaardkoppelingen zijn niet altijd voldoende om aan specifieke bedrijfsbehoeften te voldoen. Maatwerk koppelingen bieden een oplossing door volledig te worden afgestemd op jouw unieke processen. Bij Streamlined kunnen we je helpen met een integratie die perfect aansluit op jouw wensen.

Onze maatwerkoplossingen met KVK

Wij bieden op maat gemaakte koppelingen die aansluiten bij jouw specifieke behoeften. Onze experts analyseren je huidige processen en identificeren mogelijkheden voor automatisering en integratie met de KVK. Vervolgens ontwerpen en implementeren we een maatwerkoplossing die zorgt voor een optimale workflow. Of het nu gaat om gegevenssynchronisatie of het automatiseren van administratieve taken, wij zorgen ervoor dat je systemen naadloos samenwerken en je bedrijfsvoering efficiënter wordt.

Mogelijkheden bespreken?

Plan zelf snel en gemakkelijk een afspraak in met een van onze consultants