Het certificaten dat transportondernemers moeten hebben

Een keurmerk waarmee transportondernemers kunnen aantonen dat ze hun werknemers betalen volgens de geldende afspraken in de cao: voor transportbedrijven is Paychecked het certificaat dat ze moeten hebben. Zeker als ze willen samenwerken met grote opdrachtgevers zoals PostNL.

Op zoek naar een makkelijker aanmeldproces

Om het keurmerk te verkrijgen, moeten transportondernemers verschillende stappen doorlopen. Dit betekent dat ze zich eerst aanmelden bij een onafhankelijke inspectie-instelling voor een keuring. Daarna volgt een aanmelding bij PayChecked voor de check. Als alles is goedgekeurd, komen ze in de officiƫle database terecht.

pexels-kampus-production-6667681.jpg
pexels-startup-stock-photos-7377.jpg

Sneller en minder foutgevoelig

Om dit hele proces te automatiseren, heeft PayChecked de hulp van Streamlined ingeschakeld. Van aanvraagformulier en het monitoren van de status tot een volledig automatische opname in het certificatensysteem van Paychecked. we regelden het allemaal en zorgden ervoor dat het hele proces niet alleen sneller, maar ook minder foutgevoelig werd.

Relaxter werken

Op het PayChecked-hoofdkwartier is de werkdruk flink afgenomen door een gedeelte van de werkzaamheden te automatiseren. Transportbedrijven profiteren van een snellere afhandeling van het proces. Nu ze het keurmerk sneller in hun bezit kunnen krijgen, kunnen ze ook eerder aan de slag voor grote opdrachtgevers.

pexels-kampus-production-6667688.jpg