Direct en sneller contact zorgen voor meer tevreden klanten bij Janssens kassasystemen

Voor Janssens Kassasystemen is een kassasysteem dat meedenkt met de ervaring belangrijk. Het klantcontact bij Janssens mag dan natuurlijk niet achterblijven. Wij ontwikkelden een app die hen in staat stelde het klantcontact gemakkelijker te onderhouden. Snellere reactietijden en direct persoonlijk contact hebben hier voor een hogere klanttevredenheid gezorgd!

janssens-wa-1-transparent.png
janssens-square-1-copy.png

Wat kon er nog beter bij Janssens Kassasystemen?

Janssens is al sinds 1981 de expert op het gebied van kassasystemen. Omdat ze een passend kassasysteem voor vrijwel iedere branche hebben, hebben ze een groot klantenbestand en dus ook veel mensen met een vraag. De klantenservice was echter niet altijd even goed bereikbaar. Wij waren ervan overtuigd dat dit makkelijker kon. We ontwikkelden een App klantenservice die gekoppeld is aan het ERP-pakket. Zo kunnen problemen sneller opgelost worden. Doordat het systeem benaderbaar is door meerdere personen en we mail-alerts inbouwden, wordt er geen enkel appje gemist.

Systemen koppelen voor totale ontzorging

Bij Prima Energie willen ze hun klanten ontzorgen op het gebied van hun energielevering. Door verschillende systemen met elkaar te koppelen hebben beide partijen inzicht in de data die voor hen interessant is.

janssens-square-6.png